Drukāt

Par atsaucību un izcilu klientu apkalpošanu pasniedz apbalvojumu VADC transfuzioloģijas māsai Lilijai Obuševai

Jau trešo gadu pēc kārtas Valsts kanceleja aicināja iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus.

Šogad starp “Klientu apkalpošanas goda balvas” saņēmējiem bija arī Valsts asinsdonoru centra transfuzioloģijas māsa Lilija Obuševa. Visatzinīgāk novērtēto valsts pārvaldes darbinieku vidū Lilija ierindojās otrajā pozīcijā. Balvas pasniegšanas ceremonijā godināja vēl 17 valsts iestāžu klientu apkalpošanas speciālistus no visas Latvijas.

Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis pasākumā uzsvēra, ka klientu apkalpošanai valsts pārvaldē ir īpaši nozīmīga loma, jo tieši klientu apkalpošanas speciālists ir valsts iestādes vizītkarte. “Klientu apkalpošana prasa ne tikai zināšanas, bet spēju būt iejūtīgam un atrast risinājumu katrā situācijā,” akcentēja J.Citskovskis.
Pērn “Klientu apkalpošanas goda balvu” saņēma Inita Tauriņa, Lauku atbalsta dienesta klientu apkalpošanas speciāliste no Valmieras; Ilona Zorova, Valsts ieņēmumu dienesta galvenā nodokļu inspektore no Jelgavas un Ausma Rava, Sociālās integrācijas valsts aģentūras sociālā pedagoģe no Jūrmalas.
"Teicams piemērs 2016” apbalvojumu 2016. gada decembrī saņēma arī VADC Donoru nodaļas klientu reģistratore Tamāra Iļčenko.